SATO palkittiin Vuoden kehittyjänä Asiakkaan ääni -kilpailussa

16.4.2015

||
| - |
| Asiakaspalvelun laatu nousi yli 75 prosenttia viime vuodesta Asuntosijoitusyhtiö SATOn asiakaspalvelu on palkittu vuoden kehittyjänä Asiakkaan ääni -kilpailussa, jossa verrataan keskenään kolmeakymmentä suomalaista Contact Centeriä. SATOn asiakaspalvelun laatu nousi yli 75 prosenttia edellisvuodesta. Kilpailussa mittarina ollut indeksiluku kasvoi yli 300 prosenttia enemmän kuin keskimäärin kilpailussa mukana olleiden Contact Centereiden indeksi. . Asiakaspalvelupäällikkö Marika Kyröläinen (kuvassa) SATOsta: - Haluamme paitsi tarjota asiakkaillemme heidän tarpeitansa vastaavia koteja, myös tarjota heille parasta mahdollista asiakaspalvelua. Asiakaspalautteen jatkuva ja avoin seuranta ohjaa toimintaamme voimakkaasti. - Mittaamme asiakaspalautetta nettosuositteluhalukkuudella (Net Promoter Score=NPS) mobiilikyselyllä heti asiakaskontaktin jälkeen. Positiivisen palautteen jaan asiakasneuvojille saman tien, koko palautteen käyn henkilötasolla läpi viikoittain ja tiimin kesken kuukausittain. Uskon, että palaute omasta työstä kehittää asiakasneuvojia palvelutilanteissa ja motivoi entistä onnistuneempiin asiakaskohtaamisiin. - Nyt saatu tunnustus on mahtava kannustus koko tiimille ja olemme siitä hyvin ylpeitä! . Asiakkaan ääni -kilpailun järjestää SN4 ja valinnat perustuvat heti asiakaspalvelutilanteen jälkeen lähetettyihin kyselyihin. Aineistossa on asiakaspalautteet yli 310 000 suomalaiselta, jotka ovat ottaneet yhteyttä Contact Center -palvelukeskukseen. Aineisto kattoi asiakaspalautteet 30 Contact Centeristä, kaikkiaan Suomessa niitä on 60. Lue kilpailusta lisää SN4:n sivuilla: http://www.sn4.com/fi/palvelut/asiakkaan-aani/ . Lisätietoja: SATO Oyj Asiakaspalvelupäällikkö Marika Kyröläinen, p. 0201 34 4419 ja 040 631 0380 Asiakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro, p. 0201 34 4006 ja 0400 458 309 |