SATO hakee SLUSHista ideoita monipuoliseen asumiskokemukseen

30.11.2016

SATO Oyj, Lehdistötiedote, 30.11.2016 klo 12.40

SATO on tänään mukana kiinteistö- ja rakennusalan SLUSH-tapahtumassa ReCoTechissä, jossa alan toimijat tapaavat eri sektoreiden kasvuyrityksiä. SATOn tavoitteena on löytää uusia ideoita erityisesti entistä monipuolisempaan asiakaskokemukseen.

Toimitusjohtaja Saku Sipola SATOsta:

- Panostamme yhä voimakkaammin siihen, että voimme tarjota asukkaillemme enemmän kuin pelkät seinät. Haluamme löytää keinoja, uusia ideoita ja inspiroivia innovaatioita, jotka tuovat lisäarvoa arkeen ja asumiseen.

- SATOlla on päällä hyvä flow asumisen ja itsensä uudistamisessa - ReCoTech osuu siis erinomaiseen paikkaan. Kaupungistuminen, digitalisaatio ja vastuullisuus ohjaavat megatrendeinä sekä kasvuyrityksiä että meitä asuntosijoitusalan konkareita, ja asiakkaamme ovat entistä tiedostavampia. Mielenkiinnolla odotan, mitä tapahtuma meille tarjoaa.

Lue lisää ReCoTechista: http://recotech.fi/

Toimitusjohtaja Saku Sipola, p. 0201 34 4001 tai 040 5515 953

www.sato.fi

SATO Oyj on yksi Suomen johtavista vuokranantajista. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakkuuskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 25 700 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.