Asiakastyytyväisyys parani

21.11.2013

SATOn vuosittaisesta  asiakastyytyväisyyskyselystä saatiin mukavia tuloksia, kun kokonaistyytyväisyys parani.  Kokonaistyytyväisyys oli 3,74 asteikolla 1-5. Erityisen myönteisestä palautetta saivat huoltomiehet, siivous ja asiakaspalvelu. Yleisestikin kaikki asuintaloihin liittyvät asiat : porraskäytävät, yhteiset tilat, talon rauhallisuus ja  piha-alueiden hoito olivat parantuneet.  

" Palaute ilahduttaa meitä, koska juuri näihin asioihin päätimme panostaa viimevuotisen kyselyn perusteella", kertoo yksikön johtaja Juha- Pekka Järvenpää

Talokohtaisesti vastauksissa oli suuria eroja. Vastauksista ajetaankin talokohtaiset raportit, joista SATOn aluepäälliköt ja isännöitsijät voivat perehtyä tarkemmin kunkin talon palautteeseen. Tulosten perusteella laaditaan sekä kaikkien talojen yhteiset että talokohtaiset kehittämistoimenpiteet.  Talojen ilmoitustauluille tulee helmikuussa kooste oman talon tuloksista. 

Asiakkaat toivovat SATOlta lisäpanostusta asuntojen korjaustoimintaan sekä nykyisten asiakkaiden asunnonvaihtomahdollisuuksiin.

"Tulemme ensi vuoden aikana selvittämään nykyistä sujuvampaatoiminta mallia asuntojen vaihtomahdollisuuksiin" lupaa Järvenpää.

 
Lisätietoja: asiakkuuspäällikkö Taina Hakamäki puh 0201 34 4055