Ropo Oy vastaa SATOn laskutuksesta ja maksuneuvonnasta
Ropo Oy vastaa SATOn laskujen lähetyksestä, maksujen käsittelystä ja maksamiseen liittyvästä asiakaspalvelusta.
Huomaathan, ettei SATO tai Ropo Oy lähetä vuokranmaksutietoja koskaan tekstiviestillä.
Ropo lähettää sinulle ajantasaisen vuokralaskun paperikirjeenä, jos olet maksanut ylimääräistä.
Ropon maksuneuvonta palvelee
Ropon maksuneuvonta auttaa kaikissa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat asiasi verkossa MyRopo-palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman. Voit myös ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla.
Jos asiasi koskee laskun sisältöä, olethan yhteydessä SATOn asiakaspalveluun.
Toinen henkilö voi hoitaa laskuihin, maksumuistutuksiin ja perintään liittyviä asioita puolestasi, jos hän on saanut siihen valtuutuksen.
Kätevimmin toimitat laskukohtaisen valtuutuksen MyRopo-verkkopalvelussa, jossa voit hoitaa asian itse vaivattomasti kirjautumalla palveluun verkkopankkitunnuksillasi. Valtuuttaminen onnistuu myös Ropon verkkosivilta löytyvällä yhteydenottolomakkeella, puhelimitse p. 09 4246 1304 tai kirjepostilla osoitteeseen Ropo Oy, PL 25, 70101 Kuopio.
Ota yhteyttä Ropoon
Ropon maksuneuvonta auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa.
Nopeimmin hoidat asiasi kuntoon MyRopo-palvelussa.
Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa saat arkisin klo 8–20
- MyRopo-palvelun chatissa
- puhelimitse 09 4246 1304
Hinta 030-alkuisiin numeroihin
Lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 3,2 snt/min
Matkapuhelimesta 19,2 snt/min
Puhelun hinta 09-alkuisiin numeroihin
Lankapuhelimesta ppm tai pvm + kaukopuhelumaksu
Matkapuhelimesta mpm
Ulkomailta soitettaessa hinnan määrittelee paikallinen operaattori.
Palvelun laadun varmistamiseksi Ropo nauhoittaa kaikki puhelut.